22 Mayıs 2013 Çarşamba

Yeldeğirmeni Mahallesi Araştırması



Sevgili Arkadaşlar,

Çekül Yeldeğirmeni Mahallesi sergi ve kitap çalışmasını Eylül ayına ertelediğini bana bildirdi.
Şimdi sizlerin hazırladığı rapor, oluşturduğunuz görsel malzemeler (video, fotograf..vb) de hem sergiye hem de kitaba dahil etmek istiyor.  Bunun için de Çekül-Tasarım Atölyesi Kadıköy- http://www.kadikoytasarim.org/en/ (Kadıköy Belediyesi, ÇEKÜL Vakfı ve Kentsel Strateji Ortak İşbirliği)  sizlerle bir araya gelip sunumunuzun/araştırma bulgularının üzerinden gitmek istiyor.

Bence öncelikle bu proje ve sunuş bir kitabın ve serginin parçası olmakla kendi CV'nize, portfoyünüze ekleyebileceğiniz güzel bir fırsat olur ve belki de sizlere ileriye yönelik yeni iş imkanları, tanışıklıklar, çalışma olanakları yaratabilir. 

Böyle bir etkinliğe katılmayı herkesi "mecbur tutamayacağımızın" farkındayım. Bu sebeple bu konuda gönüllü kimler olur ve sizin için bu buluşmanın tarihi ne zaman olursa rahat olur sormak istiyorum. Örneğin final haftası sonunda Haziran ayı içinde hangi tarihi önermek iyi olur. 

Bana bu konuda hızlıca dönüş yaparsanız ben bu bağlantıyı sizin için kurarım. Sonra sizlerin sınavları bittiğinde bir kez daha raporun üzerinden sizinle birlikte gidebilirim. 
O zaman önce kimler gönüllü ve hangi tarihi toplantı için önerelim sizlerden geri dönüş bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder